MJESEC | TEME | ORGANIZATOR/NOSITELJ | POLAZNICI | MJESTO ODRŽAVANJA |
RUJAN 2018 | Pružanje prve pomoći u dječjem vrtiću | Zdravstvene voditeljice | | DV PčelicaDV CicibanDV IzviđačDV Škatulica |
Prepoznavanje djece s teškoćama u razvoju | SRS | | DV Dubrovnik |
Edukacija za primjenu testaTest za procjenu predvještina čitanja i pisanja Predčip | Naklada Slap | Marta Jovanović | Zagreb |
Odgoj za humanost od malih nogu – područje humanih vrednota prevencije trgovanja ljudima | Hrvatski crveni križ | | Centar za poslijedipl. studije, Dubrovnik |
LISTOPAD 2018 | Ciklus od 7 radionica „Rastimo zajedno“, za odgojitelje | Vinka Jauković, pedagoginja, Marija Zvono, odgojiteljica i Deša Čižek, odgojiteljica mentorBoja Milan Mustać, ravnateljica, Anamarija Plenković, odgojiteljica i Nika Bagarić, odgojiteljica Nikolina Vidojević, pedagoginja I Diana Brkić, odgojiteljica mentor | | DV Dubrovnik |
12. dani otočkih dječjih vrtića; Od baštine za baštinu; Radionica za odgojitelje: Čuvari baštine | Deša Čižek i Diana Brkić, odgojiteljice mentorice; Nika Bagarić i Katarina Bošković, odgojiteljice | | Hvar |
Vizualna podrška učenju u dječjem vrtiću | Nikolina Agatić i Amra Džanković, odgojiteljice | | DV Pile |
EDUS | Organizacija EDUS /Zdravi grad | | DV Palčica |
Moji talenti | Maja Vodopić, odgojitelj mentor | | DV Ciciban |
Antropometrijske značajke i mjerenje motoričkih sposobnosti djeteta | Odgojiteljice DV Pile 2 | | DV Pile 2 |
STUDENI 2018 | Katehetska jesenska škola – Suradnja s roditeljima u vjerskom odgoju djece | Vesna Ribić i Dijana Tot, odgojiteljice | | Zagreb |
Uloga vrtića u osnaživanju roditelja kao partnera | Boja Milan Mustać, ravnateljica | | DV Palčica |
Stručni skup – Glazba i pokret u suvremenom dječjem vrtiću | SRS i odgojiteljice | | Supetar |
Stručni skup – Inkluzivnost u predškolskim ustanovama (SRS) | AZOO | | Omiš |
Lutka iz kutka | Daria Vlašić i Matea Haramina, odgojiteljice | | DV Pčelica |
STUDENI 2018 | Županijski stručni skup za odgojitelje predškolske djece | AZOO | | Centar za poslijedip. studije, Dubrovnik |
Ciklus radionica za odgojitelje i pomagače djece s teškoćama urazvoju:1. Djeca s teškoćama u razvoju,2. Inkluzija i uloge njenih sudionika u dječjem vrtiću, 3. Rutine kao prilike za praćenje i učenje, 4. Problemi s kojima se susrećemo – tražimo rješenja5. Potpomognuta komunikacija u vrtiću, 6. Vršnjačka potpora, 7. Nepoželjna ponašanja | SRS | | DV Dubrovnik |
EU projekt: More Than Words rad s roditeljima djece s poremećajima iz spektra autizma | Hanen centar iz Toronta, | Zorana Dedić, logoped | Beograd |
PROSINAC 2018 | Iz kantuna pozitivne psihologije | Nikica Kličan, psihologinja | | DV Palčica |
SIJEČANJ 2019 | Stručni skup – Integracija djece s poremećajem iz spektra autizma u redovni sustav obrazovanja | AZOO i Dubrovnik zdravi grad | | Centar za poslijediplomske studije, Dubrovnik |
EDUS | Organizacija EDUS Zdravi Grad | | DV Palčica |
Kako komuniciramo u jaslicama? | Odgojiteljice: Maja Sladić Mratinović i Maja Vodopić | | DV Ciciban |
Radionica: „Govorno okruženje u vrtiću sa stanovišta waldorfske pedagogije“ | Sonja Karamehmedović, odgojiteljica | | DV Pčelica |
VELJAČA 2019 | Kako gradimo dobre odnose u vrtiću | Odgojiteljice DV Ciciban | | DV Ciciban |
Javno predavanje unutar 12. Tjedna psihologije – Djeca i mediji – Što može poći po zlu? | Psihologinje: Severina Hađija i Lea Burić | | Centar za poslijediplomske studije, Dubrovnik |
Obitelj nekad i sad – 12. Tjedan psihologije | Maja Hatvalić Capurso, psihologinja | | Dubrovnik |
VELJAČA 2019 | Predstavljanje knjige: „Profesionalno obrazovanjeodgojitelja predškolske djece: od jednogodišnjeg tečaja do sveučilišnog studija Predavanje: „Značajnost Nacionalnog kurikuluma za rani i predškolski odgoj i obrazovanje“ | Doc.dr.sc. Branimir Mendeš i doc.dr.sc.Iva Visković | | Centar za poslijediplomske studije, Dubrovnik |
Radionica: „Govorno okruženje u vrtiću sa stanovišta waldorfske pedagogije – gestovne i prstovne igre“ | Sonja Karamehmedović, odgojiteljica | | DV Pčelica |
EU projekt: Poticanje komunikacije i socijalnih vještina djece s razvojnim odstupanjima Po završetku programa polaznik će:steći vještine poticanja komunikacije predškolske djece s razvojnim odstupanjima i utvrđenim teškoćama (poremećajem iz autističnog spektra,intelektualnim i jezično-govornim teškoćama | Edukacijsko rehabilitacijski Fakultet | Severina Hađija, psiholog, Marta Jovanović logoped | Zagreb |
OŽUJAK 2019 | EDUS | Organizacija EDUS BiH | | DV Palčica |
Kako gradimo dobre odnose u vrtiću | Odgojiteljice DV Ciciban | | DV Pčelica |
EU projekt: Primjena terapeutske igre u vrtićkom okruženju. Cilj edukacije je naučiti stručnjake kako koristiti vještine iz terapeutske igre u grupnom radu. | Centar Proventus, | Vinka Jauković, pedagog | Zagreb |
EU projekt: PECS (Picture Exchange Communication System). To je metoda komunikacije kroz slike | Kabinet Sinapsa | Marta Jovanović logoped, Dragica Barlek defektolog | Rijeka |
TRAVANJ 2019 | EU projekt: Wechslerov test inteligencije za djecu – četvrto izdanje – WISC-IV – edukacija Primjenom WISC-IV moguće je identificirati djecu s umjerenim ili težim poteškoćama u učenju i čitanju, hiperaktivnu djecu, djecu s poremećajima pažnje, emoci. poremećajima te poremećajima u ponašanju | Naklada Slap, | Severina Hađija, Lea Burić, psiholozi | Zagreb |
| | | |
Hrvatski simpozij o razvoju i intervenciji u djetinjstvu: rano otkrivanje, dijagnostika i podrška kod poremećaja iz spektra autizma | Hurid | Zorana DedićAlma Đanović MateljanSeverina HađijaMarta jovanović | |
Vrtić i identitet | Diana Brkić Hadžikadunić, odg. mentor | | DV-Pčelica/DV-Palčica |
Njegovanje tradicije u DV“ Leptirić“ Trsteno | Katarina Bošković, Miroslava Pavić i Marija Violić, odgojiteljice | | DV Trsteno |
EU projekt: ADOS 2 – Opservacijski protokol za dijagnostiku autizma. Cjelokupna edukacija traje 5 dana i omogućava polaznicima pregled svih 5 modula instrumenta | Naklada Slap, | Zorana Dedić, logoped | Zagreb |
SVIBANJ 2019 | EU projekt: Senzorna integracija je način na koji živčani sustav prima, obrađuje i procesira informacije koje prima putem osjetila. Osjetila nam daju informacije o fizičkom stanju tijela i okoline, a mozak locira, svrstava i integrira te osjete. Samo dobra integracija osjeta pomoći će mozgu da razvije funkcije koje su neophodne da bi dijete bilo uspješno u ponašanju, doživljavanju i učenju. | Akademija za razvojnu rehabilitaciju | Barbara Šiljeg, pedagog, Matea Prkut, Daniela Šimunović, Ivana Hrstić, Ljubica Milić, Nikolina Čokljat, odgajateljice | Kliševska 4, Split |
| Slušanje važna komunikacijska vještina | Anamarija Plenković Odgojitelj mentorMarija Zvono odgojitelj | | DV Škatulica |